čas 6:31 datum 27/07/2017
aurora travel agentSecret Recipebest pot racksFreelancer KonokBest Freelancer in Bangladesh
Domů / Zdraví / Tajemství správného hubnutí

Tajemství správného hubnutí

Většina z nás přesně ví, jaké je tajemství správného hubnutí a recept na to, jak si udržet štíhlou linii – jíst zdravě, být aktivní a spálit více kalorií, než přijme. Vědět, jak si udržet pěknou figuru, je ta snadnější část. Motivace, sebeovládání a každodenní návyky jsou ty, které nás brzdí před dosažením našich hubnoucích cílů. Žijeme ve světě plném pokušení a to dělá hubnutí spíše duševní výzvou než fyzickou.

Zapomeňte na diety, které slibují rychlý úbytek na váze, nebo vedou k domněnce, že hubnutí je snadné. Všichni víme, že není. Při shazování nadbytečných kil je důležitá důslednost ve stravovacích návycích, úroveň aktivity a duševní pohoda. Váš životní styl by se měl skládat alespoň v 80% ze zdravých návyků. Nejprve si stanovte plán, protože cíl bez plánu je pouhé přání.

Zde je několik inspirativních tipů správného hubnutí, které vám pomohou začít:

1) Napište si motivační poznámky

Samolepící papírky používáme hlavně pro připomenutí věcí, na které bychom jinak mohli snadno zapomenout. A to vlastně souvisí i s naší snahou o zhubnutí. Napište si inspirující citace a umístěte je tam, kam během dne chodíte nejčastěji – na zrcadlo v koupelně, lednici, spíž, stůl atd.

Tajemství správného hubnutí

2) Investujte do lichotivého cvičebního úboru

Vypadat a cítit se dobře jde ruku v ruce se sebevědomím a motivací. Pokud máte cvičební oblečení, ve kterém vypadáte a cítíte se dobře, je pravděpodobnější, že si udržíte svou tréninkovou rutinu. Pečujte o svůj vzhled. Jen protože nejste na své vytoužené váze, neznamená to, že byste se neměli cítit co nejlépe.

Budování důvěry hned na začátku, vám pomůže zůstat motivován po celou dobu.Tajemství správného hubnutí

Zdroj: The Chic Site

3) Necvičte pouze proto, abyste zhubli

Pravidelné cvičení může být pro někoho velmi těžké a to hlavně v momentě, pokud je jediným cílem úbytek na váze. Vytvořte si seznam všech ostatních důvodů, proč cvičíte a proč je cvičení součástí vašeho života:

  • zlepšuje náladu a snižuje deprese, stres a úzkost
  • dodává více energie a podporuje schopnost soustředit se
  • bojuje proti zdravotním problémům a onemocnění
  • podporuje lepší spánek a relaxaci
  • zpomaluje stárnutí a vytváří stáří radostnější
  • posiluje a povzbuzuje imunitní systém
  • zlepšuje sebevědomí a tělesný vzhled
  • vylepšuje paměť a pomáhá s učením
  • zlepšuje sexuální život díky zvyšování průtoku krve
  • pomáhá kontrolovat závislost na tabáku, alkoholu a jiných drogách
  • zlepšuje trávení a zmírňuje zácpu

4) Svačinový koutek

V ideálním případě skladujte ve vaší kuchyni pouze zdravé jídlo. Jen tak udržíte pokušení na uzdě. Máte-li doma i jiné strávníky, vytvořte si v lednici svůj zdravý koutek. Nakrájejte ovoce a zeleninu na pár dní dopředu, ať si ho můžete kdykoliv sbalit na cestu.Tajemství správného hubnutíZdroj: Little Penelope Lane

5) Odměňte se

Odměnit se můžete různými způsoby. Například za každé 2 shozené kg se odměňte novým kouskem oblečení, za 5 kg třeba wellness pobytem. Nebo co třeba tento nápad: Za každé cvičení, které vykonáte, hoďte do prasátka 20 Kč. Jedná se o zábavný způsob, jak sám sebe odměnit a zůstat motivován v tréninku. Peníze pak utraťte za cokoliv, co vás napadne.

Prasátko kasička

6) Stůl pro stání

Většina z nás tráví hodně času před počítačem.

Pokud vyměníte sezení na židli za stání, budete přirozeně spalovat více kalorií a zlepšíte si držení těla a svou náladu.

Na životním stylu velmi záleží. Jediný způsob jak být aktivnější, aniž bychom museli změnit zaměstnání, nebo počítačové návyky, je změnit alespoň to, co je v našich silách. Zvažte tedy vysokou židli a střídejte přes den sezení a stání.Tipy na hubnutíZdroj: Anthro

7) Vytvořte si seznam skladeb pouze pro cvičení

Muzika je jeden z důvodů, proč milujeme běhání. Unikáme tak ze stresu každodenního života a zaposloucháváme se do našich oblíbených písniček. Udržte svou motivaci a vytvořte si seznam skladem, které budete poslouchat pouze při cvičení. Budete se na cvičení více těšit.Tipy na hubnutí

8) Zatočte s chutí na sladké

Ústní voda dokáže zázraky nejen pro váš dech a zuby. Mějte ji v koupelně, ale i v kuchyni či práci a v momentě, kdy vás přepadne chuť na sladké, vykloktejte si a chuť vás okamžitě přejde.Tipy na hubnutí

9) Udělejte z pitné vody zábavu

Všichni víme, že pití vody hodně pomáhá při hubnutí, ale je to trochu nuda. Nechte zamrazit kousky vašeho oblíbeného ovoce (maliny, jahody, pomeranče, citróny) a přidejte je kdykoliv do lahve s vodou. Nejenže voda získá svěží příchuť, ale ještě se ochladí. Máte-li rádi vodu s citrónem, můžete do zásobníku na led vymačkat citronovou šťávu a je to.Tipy na hubnutíZdroj: Blogilates

10) Mějte své plavky na očích

Vystavte si doma své plavky a to především v zimních měsících, kdy jsme všichni zabalení ve vrstvách oblečení a zapomínáme na diety. Stejně tak si můžete vystavit i letní šaty, do kterých se snažíte každé léto vejít.Tipy na hubnutíZdroj: Lap Band Gal

11) Položte své činky tam, kde je uvidíte

Oprašte posilovací náčiní a uložte ho tam, kde ho budete mít na očích. Můžete tak posilovat během reklamy v televizi, nebo i v práci pod stolem.

činka

12) Připravte si oblečení na cvičení den předem

Buďte vždy připraveni. Při ranním shonu je možné, že na něco zapomenete. Proč si tedy tašku na cvičení nepřipravit už den předem? Naházet do ni můžete nejen oblečení, boty, ponožky, sluchátka, ale i láhev s vodou.Tipy na hubnutí

13) Zbytky jídla do krabiček

Také máte tendenci přidávat si nebo ochutnávat z hrnce, i když už jste dávno po večeři? Máme pro vás užitečnou radu. Přendejte jídlo do krabiček ještě před tím, než usednete ke stolu a dejte ho vychladit nejlépe na chodbu, než ho vložíte do lednice. Zabráníte tak dalšímu ochutnávání.Tipy na hubnutí

14) Protahujte se před televizí

Protahování je důležitější než si myslíte. Neměli bychom ho podceňovat. Málokdo si tento fakt uvědomuje až do té doby, než se zraní. Se zraněním je pak veškeré cvičení a aktivita absolutně nemožná. Využijte čas trávený před televizí a protáhněte své tělo při každé reklamě.Tipy na hubnutí

15) Mějte pod kontrolou svůj pitný režim

Použijte permanentní fix a popište jím své lahve na vodu (množství a čas). Mějte je na stole, v autě, v kuchyni, prostě tam, kde se právě pohybujete. Díky tomuto triku budete vědět, kolik vody jste za den vypili a v jakém čase máte tendenci pít méně.Tipy na hubnutíZdroj: Gym Flow 100

16) Stáhněte si aplikaci

Pokud ještě nepoužíváte aplikaci na hubnutí, měli byste začít. Díky ní můžete sledovat, jaké množství kalorií jste snědli a mnoho dalších užitečných informací. Jedná se o skvělou metodu, jak zůstat motivovaný a nepřemýšlet nad vším, co sníte.Tipy na hubnutí

17) Přestaňte se srovnávat s ostatními

Přestaňte své jedinečné tělo porovnávat s ostatními. Uvědomte si, že každý je jiný. Soustřeďte se na to, abyste byli tou nejlepší verzí sám sebe. Život je příliš krátký na to, abychom ho trávili v nespokojenosti. Nastavte si reálné cíle, které mají větší šanci na úspěch.Tipy na hubnutí

18) Duševní zdraví je priorita

Duševní zdraví je pravděpodobně nejdůležitějším nástrojem pro dosažení stanovených cílů. Úbytek váhy není fyzickou výzvou, ale mentální. Zůstaňte proto pozitivní, mějte se rádi a buďte vděčni za své tělo a za to, čeho je schopni.

Zdroj: www.listotic.com

Zkuste například

Ricinový olej semena skočec

Ricinový olej pro vaši krásu a zdraví

Dáváte přednost přírodním kosmetickým přípravkům, které jsou maximálně šetrné? Ricinový olej vám pomůže nejen s vnější …